Small group training

  • Home  
  • Small group...
Small group training

In een small group training heeft u de voordelen van een personal training maar deelt u de kosten.  U werkt samen met uw personal trainer gericht aan uw conditie, fitheid, gezondheid en slanke lijn!   Het trainen in een klein groepje gelijkgestemden stimuleert en zorgt voor de stok achter de deur!

In onze gezellige personal training studio worden verschillende soorten small group training gegeven. De trainingen zijn geschikt voor iedereen op elk niveau!

Op maandag 07:00 Early bird workout

Het doel van deze training is, krachtiger en energieker de nieuwe werkweek beginnen!   Neem pas na de training je lichte ontbijt of proteine shake en je zult zien dat je al snel zult afvallen. Tegelijk bouw je spiermassa op en voel je je de hele week veel fitter!

 

Maandag 19:00 Core & kracht voor sporters

Je wordt sterker, stabieler en mobieler voor jouw sport. Jouw sport kan ook het dagelijks leven zijn. Kracht en core is namelijk voor iedereen de beste basis training. Deze smallgroup start in April. Aanmelden kan alvast. Er is plaats voor zes deelnemers.

 

Woensdag 18:30 Spinning

De training wordt gegeven aan de hand van hartslagmeting. Het doel van de training is het verhogen van de VO2max. U dient zelf voor een hartslagmeter te zorgen.

 

Woensdag 20:00 Kracht & fitness.

De trainingen zijn leuk en uitdagend maar voor iedereen haalbaar. Regelmatig worden er naast kracht oefeningen cardio ciruits aan het programma toegevoegd om ook de stofwisseling te stimuleren.

Donderdag 15:30  Kracht en power voor sporters. 

Je wordt sneller, sterker, leniger en stabieler ten behoeve van jouw sport. Deze training is geschikt voor elke sport waarbij snelheid en explosiviteit een belangrijke rol speelt.

 

Donderdag 19:30 Crossfitness training.

De naam zegt het eigenlijk al. U gaat alles trainen wat er in uw lijf maar te trainen valt. Van de tenen tot de toppen van de vingers. Kracht, conditie, lenigheid, coordinatie en snelheid. Alles komt aan bod. Er wordt veel getraind in bewegingen die u in het dagelijks leven ook tegen komt zoals tillen, duwen, springen en lopen of rennen.

Natuurlijk kunt een een keer komen proefdraaien in onze small groups!

Om optimaal rendement uit de training te halen kunt u na de training een proteine shake nemen.

Is afvallen en fitter worden het doel? Plan dan elk jaar twee keer een Forever FIT C9 traject

Het kan natuurlijk ook dat u samen met een stel vrienden of collega’s een eigen smallgroup training op een ander moment wilt plannen. Dit is uiteraard mogelijk. Wij zijn erg flexibel en denken graag met u mee!

Ik wil graag een

gratis proefles